Hozan aytaç Cana Delal Türkçe Kürtçe Sözleri

Kürt Müziğinin Değerli isimlerinden olan Hozan Aytaçın Seslendirmiş oldugu Cana Delal parçasının Türkçe ve Kürtçe sözleri aşagıda listelenmiştir.

Hozan Aytaç Cane Delal kürtçe Sözleri

Lê hesretê cana delal
Ez bum aşıqê çav u bırıyan
Tü rıh stine rıhê mıni
Zu bıstine, ez mırime
Çok vedaye ser sıngê mın
Destê xwe daye ser dılê mın
Ez şewıtim, ez heliyam
Zu bıstine cana delal
Ya Rebi çı derdek zore
Bırinam hina hure
Bı du bırina xwe ketıme
Yarê jı te dur ketıme
Ne bawere jı dılê mın
Qebra tari bu warê mın
Jahr u zükum bu para mın
Te ez küştım lê yara mın
De zu were lê yara mın
Talan kır çu wê emrê mın
Dılê rasti çı qas xweşe
Lı dınyayê ruyê te reşe
Güstil zor kırın tılıya mın
Kur kur kolan mezelê mın
Güstil zor kırın tılıya mın
Kur kur kolan mezelê mın
Zu bıstine cana delal

Hozan Aytaç Cana Delal Türkçesi


Ey hasretim güzel can
Gözlerine, kirpiklerine aşık oldum
Sen ruh alansın ey ruhum
Çabuk al canımı ben ölmüşüm
Çökmüşsün göğüslerime dizlerinle
Elini koymuşsun yüreğimin üstüne
Ben yanmışım, ben erimişim
Çabuk canımı al güzel can
Ya Rab bu ne zor bir derttir
Yaram çok derindir
Yaramın peşine düşmüşüm
Yarim senden uzak düşmüşüm
İnanmıyor yüreğime
Kara toprak mekanım oldu
Payıma düşen zehir ve zukkum
Beni öldürdün ey yarim
Talan edip yüreğimi gittin
Bir an önce gel ey yarim
Doğru sevgi en güzel olanı
Bu dünyada yüzün karadır
Parmağıma zorla geçirdiler yüzüğü
Derin derin kazdılar mezarımı
Parmağıma zorla geçirdiler yüzüğü
Derin derin kazdılar mezarımı
Çabuk al güzel can

Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();