Koma Sê Bıra - Hey Zalım Yar Türkçe ve Kürtçe Şarkı Sözleri

Kürtçe şarkı sözleri kategorimizde Koma  Se Bıra  tarafından seslendirilmiş olan  Hey Zalım Yar şarkısının türkçe ve kürtçe şarkı sözleri aşağıda listelenmiştir.

Koma Sê Bıra - Hey Zalım Yar Kürtçesi


Agır bıkeve nav dılê yarê
Lı xeribiyê ez tenê hıştım
Bıra Ezrail ney ser ruhêmın
Lazımi nema yarê ez küştım
Bıra Ezrail ney ser ruhêmın
Lazımi nema gewrê ez küştım
Ez bı lorinım ez bı nalinım
Ez bı axinım hey zalım yarê
Ew hezar salê çav dıgerinım
We te nabinım hey zalım yarê
Mın jı te hezkır gelek bı rasti
Mın te xıstiye nava vi dıli
Hey kafırbavê çıma te wıha kır
Te agır berda nava vı dıli
Ez bı lorinım ez bı nalinım
Ez bı axinım hey zalım yarê
Ew hezar salê çav dıgerinım
We te nabinım hey zalım yarê

Koma Sê Bıra - Hey Zalım Yar Kürtçesi


Ateş düşsün yarin gönlüne
Gurbette beni yalnız bıraktı
Azrail gelmesin ruhumu almaya
Gerek kalmadı, yar beni öldürdü
Azrail gelmesin ruhumu almaya
Gerek kalmadı, kumral beni öldürdü
Ağlarım, inlerim
Ahlarım hey zalim yarim
Bin yıldır göz gezdiriyorum
Seni hiç görmüyorum hey zalim yarim
Seni çok sevdim doğrusu
Seni gönlümün içine koydum
Hey gavurkızı neden böyle yaptın
Ateş düşürdün bu gönlün içine
Ağlarım, inlerim
Ahlarım hey zalim yarim
Bin yıldır göz gezdiriyorum
Seni hiç görmüyorum hey zalim yarim

Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();