Aynur Doğan Şeva Tari Türkçe kürtçe sözleri

Kürtçe Şarkı sözleri kategorimizde bulunan Aynur Doğan tarafından seslendirilen Şeva Tari ( Karanlık Gece ) isimli parçanın Türkçe ve kürtçe sözleri aşağıda listelendirmiştir.

Aynur Doğan Şeva  Tari Kürtçe Sözleri

Şeva tarî şeva tarî eman eman
Ez dîn kirim berdam dînê eman eman
Ne li vir im ne li wê me
Ez kerenga ber bayê me
Dû sê qûling û dû bet im
Vê dîyarî mala ketim
Ramûsanê qîz û bûkan
Mala bavê emanet in
Bilind firîm alçax ketim
Nesîbê huliyê beçal im

Aynur Doğan Şeva Tari Türkçe Sözleri


Karanlık gece, Karanlık gece aman aman
Beni delirten, dünyaya atan aman aman
Burada değilim, Orada değilim
Rüzgarın savurduğu kuru bir kenger misali
İki üç turnayım, iki yaban ördeği
Uçup evlerin diyarına vardım
Genç kızların ve gelinlerin öpücükleri
Baba yurdunda emanet durur
Yüksek uçup engine düştüm
Acımasız kartalın nasibi gibi

Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();