Mem Ararat Evina Bıhare Türkçe kürtçe sözleri

Amatör müzikten profesyonellige uzanan bir öykünün kahramanı Mem ararat tarafından seslendirilen Evina Bıhare isimli şarkının Türkçe ve kürtçe sözleri aşağıda sıralanmıştır..

Mem Ararat Evina bıhare Kürtçe sözleri


Hîn bihar nehatîye Zozana
Lê dinya li bendî me namîne
Vaye hatime mêvanê te
Derîyê xwe veke
Nebêje qey sibeh tim zû ye
Nebê qey çav wê tim bibîne
Vaye hatim ber derîyê te
Dilê xwe veke
Ey sitbanûya keçên derya
Ji rêçek dûr têm, westiya me
Hatime bibim Memê te
Baskê xwe veke
Hatim te ji xew hişyar bikim
Ji her dû çavên te maç bikim
Agirê evînê har bikim
Çavên xwe veke

Mem Ararat Evina Bıhare Türkçe sözleri


Yaylalara bahar gelmedi daha
Oysa dünya bizi beklemez
Misafirin olmaya geldim
Kapını aç
Sabahları hep erken sanma
Gözler hep görecek sanma
Kapının önüne geldim
Gönlünü aç
Ey deniz kızlarının hanımefendisi
Uzun bir yoldan geldim, yorgunum
Mem’in olmaya geldim
Kollarını aç
Seni uykudan uyandırmaya geldim
İki gözünden öpeyim
Aşkın ateşini alevlendirecem
Gözlerini aç


Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();