Kürtçe aşk sözleri

Merhaba arkadaşlar bugun sizlere sevdikleriniz ile paylaşabileceğiniz  kürtçe aşk sözleri, kürtçe sevgi sözleri yayınlıyoruz kürtçe bilmeyenler için türkçe cevirisinide yapmaktayız.  Sizlerde sitemiz üzerinden  kürtçe söz paylaşımı yapabilirsiniz. Yorum kısmına paylaşmak istediğiniz kürtçe sözleri yazarak paylaşımda bulunun.


Kürtçe Aşk Sözleri Ve Türkçe Çevirisi

Tû zani ez tû pîr hezdîkîm canamîni evinamıni delalamıni     – Biliyorsun ki seni çok seviyorum canımsın aşkımsın güzelimsin

Dilimin Bi Kuli xemme   -Gönlüm yarali ve kederli

Tu guli ez bülbüle temme teme    -Sen gülsün ben bülbülü

Lı bendate ez heliyam    -Seni beklemekten eridim

Hayrana wan çaven temme.. -Hayranım o gözlerine.

Di vê nîva şevê de ez çom min gulek ji evîna xwere jê kir.. -Gecenin ortasında ben onu seviyorum

Tu jimin hezdiki ?   -Beni seviyor musun ?

Min ji bir nek   -Beni hatırla

Roj buna te pirozbe. -Doğum günün kutlu olsun ..

Ez nefesa xwe bigirim hê dem dimîne ji bo ku ez bijîm lê bê te qet. ..qettt… lê tu diçî û evînam bêkes dihêlî… Ben nefesimi tutsam bile yaşamak için hala zamanım kalır.ama sensiz asla..asala..ama sen gidiyorsun askimi kimsesiz birakyorsun…

Ej jıte pır hesdıkım cavreşamım ej jıte pır hestıkım dıl birinamın ka go tu tınebi az çan dıkım jı hode tu hozım ete heta bımrım destede destemındabi jıte pır hestıkım……… Seni çok seviyorum kara gözlüm, seni çok seviyorum gönül yaram, sen olmasan ben naparım Allah seni istiyorum ölünceye dek, ellerin ellerim de seni çok seviyorum.

Min beriya te kiriye   = Seni özledi

Gula min = Gülüm beni

Nava dlemin   = Canımın İçi

Pir dixwazım tû yamın bi  = Çok isterim benim olmanı

Dilemin ketiiyete  = Gönlüm sana kaydı

Mı ser singexwe razin  =  Göğsünde uyut beni

Ew çu dılemin dışewti daye..  =  O gitti yüreğim yaniyor anne..

Çav xezalamın  =  Ceylan gözlüm

Roj bi roj dihelim heval..  = Gün be gün eriyorum hayat arkadaşım..

Lingemi hereji durite dilemin cemteye  = Ayaklarım senden uzağa gitsede kalbim hep seninle

Keçê xulamê te me   = Kız kölenim

Wer neçe delalamın = Gel, gitme değerlim

Tu cehneme nebini buhust bi te xwes nabe.  = Cehennemi görmezsen cennet sana tatlı olmaz.

Evdalê ez kolê te me   = Aptal senin kölenim

Xemê dilê min ez xwar im    = Gönlümün hüzünleri yedi bitirdi beni

Hevala jiyana min bi    = Hayatimin arkadasi olmani

Ez bete nikarım   = Sensiz yapamıyorum

Ez te pir hezdikim  = Seni seviyorum

Ji eşkate ez dinbum    = Senin aşkından deliye döndüm

Ez ji bo te dihelim   =  Senin için eriyorum

Mın bìryatekırye yaremın.   = Ben seni özledim yârim.

Behna dilemin     = Nefesim

Çavreşa min nav û cergêm tev bi xwîn e   =  Karagözlüm, içim, ciğerlerim kanar

Canemın    = Canım

Bela seremın    = Başımıın belası

Dermane dilemin    = Kalbimin dermanı

Tu rıhemini = Sen ruhumsun

Dilbirinam    = Gönül yaram

Ez wek dina heztedikim  = Seni deliler gibi seviyorum

Şahiya dilemin    = Kalbimin dermanı

Meymunamıni şerin  = Tatlı maymunum

Beriya behnateyi cennetkir    = Cennet kokunu özledim

Navete dileminda   = İsmin kalbimde

Milyaketamin   = Meleğim

Destete destemi ticare bernede  = Elin elimi hiç bırakmasın

Xude te jiminre bihele delalamın     = Allah seni bana bağışlasın değerlim

Dilemin ji te birnake  = Kalbim seni unutmuyor

Heya behna xedanatekir    = Ter kokuna kadar özledim

Min bihilmaxu germbike eşkamın  = Beni nefesinle ısıt aşkım

Laşemi beryatekir    = Bedenim seni özledi

Zanibim mirin heye taliye disa eze jite hezbikim  = Sonunda ölüm olacağını bilsem yine severim seni

Axago te pelekiriye qurbanawebim     = Bastığın toprağa kurban olayım

Tu fikremini tu hertiştemini  = Sen fikrimsin sen herşeyimsin

Te rıhemı jimin ıstand    = Sen ruhumu aldın benden

Her deri te dibinim ruete naça jiber çavemin  = Her yerde seni görüyorum yüzün gitmiyor gözlerimden

Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();