Seyda Perinçek Ey Zalım Yare Türkçe sözleri

Bir çok  Amatör sanatcıya yardımlarıyla bilinen Kürt müziğinin Usta sanatcılarından olan  Seyda Perinçek Ey zalım Yare Türkçe ve kürtçe sözleri Aşağıda yer almakta.

seyda perinçek ey zalım yare sözleri

Seyda Perinçek Ey Zalım Yare Türkçe Sözleri

Ateş düşsün yarin gönlüne
Gurbette beni yalnız bıraktı
Azrail gelmesin ruhumu almaya
Gerek kalmadı, yar beni öldürdü

Ağlarım, inlerim
Ahlarım ey zalim yarim
Bin yıldır göz gezdiriyorum
Seni hiç görmüyorum ey zalim yarim

Seni çok sevdim doğrusu
Seni gönlümün içine koydum
Hey gavurkızı neden böyle yaptın
Ateş düşürdün bu gönlün içine

Ağlarım, inlerim
Ahlarım ey zalim yarim
Bin yıldır göz gezdiriyorum
Seni hiç görmüyorum ey zalim yarim

Seyda Perinçek Ey zalım Yare Kürtçe Sözleri


Agır bıkeve nav dılê yarê
Lı xeribiyê ez tenê hıştım
Bıra Ezrail ney ser ruhêmın
Lazımi nema yarê ez küştım

Ez bı lorinım ez bı nalinım
Ez bı axinım ey zalım yarê
Ew hezar salê çav dıgerinım
We te nabinım ey zalım yarê

Mın jı te hezkır gelek bı rasti
Mın te xıstiye nava vi dıli
Hey kafırbavê çıma te wıha kır
Te agır berda nava vı dıli

Ez bı lorinım ez bı nalinım
Ez bı axinım ey zalım yarê
Ew hezar salê çav dıgerinım
We te nabinım ey zalım yarê

Seyda Perinçek Ey Zalım Yare Dinle


Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();